27 sie 2014

Wire wrapping and soutache / KAMELEON / piąty element MUSZLA

Chciałabym Wam przedstawić nowość z mojej pracowni, technike wire wrapping. Połączyłam ją z dotychczasowo znanym Wam haftem sutasz :)

Powstał oto ten naszyjnik, szyty z myślą o konkursie royal-stone, w tematyce kameleona. Walczy on o prestiżowe miejsce w kalendarzu - okładkę! 



Również postanowiłam zgłosić naszyjnik na trudne wyzwanie Craft Style - Piąty element. 


Mój piąty element to MUSZLA.

A w moim naszyjniku główny element stanowi piękna muszla Paua :)
 


A więc przedstawiam naszyjnik, nad którym się tak rozpisałam :) 

Wykonany z drutów miedzianych - oksydowanych, sznurka sutasz, muszli paua, masy perłowej, koralików szklanych, koralików toho, jadeitów (różowe kulki w sutaszu), sznurka skręcanego.






Pozdrawiam :)

2 komentarze: