27 kwi 2014

Serce podlasia

Uszyłam szaro zielony komplecik dla koleżanki, który idealnie wpasowuje się na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. 

W tym miesiącu Jest wyzwanie tematyczne - Podlasie. Wstyd by były nie wziąć w nim udziału, jak się wychowało na Podlasiu... Więc zgłaszam swój broszko - wisior :)

Osobiście najbardziej kocham zieleń parków, lasów pól i łąk na Podlasiu. Cisze, spokój, brak zgiełku wielkich miast.. (wychowałam się w małym miasteczku, które jest otoczone lasem do którego tak bardzo lubię chodzić). To wycisza, dodaje energii, ładuje baterie..

I taki jest właśnie mój komplet, szyty od serca, zielony, który wycisza :)


Ze względu że można zgłosić tylko jedną pracę, wybieram mój broszko -wisior który zgłaszam tutaj:


http://kreatywnykufer.blogspot.de/2014/04/wyzwanie-tematyczne-podroze-podlasie_8.html



A oto mój komplecik: kolczyki i broszko - wisior :)




Wykorzystałam jako główny kamień - chryzokolę, uzupełniając ją hematytami, kocim okiem i szklanymi koralikami. 

Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz